Оплата і доставка

Доставка товару здійснюється у всі населені пункти України, в яких є представництво хоча б однієї транспортної компанії.

Відвантаження товару здійснюється ВИКЛЮЧНО транспортними компаніями.

Товар, придбаний в магазині Чорногора, відправляється покупцеві однією з нижчеперелічених транспортних компаній (якщо інше не погоджено з менеджером магазину під час підтвердження замовлення):

  • Нова Пошта;
  • Делівері;
  • ІнТайм;

Наявність представництва компанії перевізника у Вашому населеному пункті Ви можете дізнатися на сайтах зазначених транспортних компаній.

Залежно від обраного Вами товару, а також транспортної компанії, яка доставлятиме Вам покупку - оплата за товар може здійснюватись шляхом передплати на картку Приватбанку або післяплатою (оплата при отриманні товару).

Вартість доставки товару визначається вартістю послуг транспортної компанії, яка здійснює доставку і у вартість товару не включена.

Товар відправляється покупцеві транспортною компанією в день оформлення замовлення, або ж на наступний робочий день, якщо інше не погоджено з менеджером магазину під час підтвердження замовлення.

Терміни доставки транспортними компаніями:

  • в обласні центри, м.Київ: 1-2 робочих дні;
  • інші населені пункти: 2-5 робочих днів.

Вартість доставки сплачує покупець, якщо інше не обумовлено під час оформлення замовлення.

При отриманні товару у відділенні транспортної компанії - перевіряйте цілісність упаковки і товару ЩЕ У ВІДДІЛЕННІ ТРАНСПОРТНОЇ КОМПАНІЇ в присутності представника транспортної компанії!

Товар відправляється покупцеві з оприлюдненою вартістю. Всі претензії перевізнику за пошкоджений або повністю / частково втрачений товар можна пред'явити тільки під час його отримання до моменту передачі товару під підпис одержувачу! Відповідно - тільки в цьому випадку можна отримати відшкодування за пошкоджений під час перевезення транспортною компанією товар.

Реквізити для оплати:

Картка Приватбанку: 5169 3324 0539 7244.

У разі придбання товару за передоплатою - товар спочатку бронюється, після чого менеджер магазину в телефонному режимі підтверджує бронь товару, і лише після підтвердження броні - здійснюється передоплата.